دنیای رنگی رنگی

ایده های جالب برای نوشتن یادگاری در رسید پایان سال

صفحات سرسید، خاطرات را زنده می کند و حتی ممکن است توسط فرزندان کسی دیده شود. در واقع کلمات نوشته شده در آن برای همیشه در آنجا نگهداری می شود. خاطره ای شایسته به یاد ماندنی در سررسید هاست که می تواند برای سال های آینده ارزشمند تلقی شود. بنابراین، ما پیام‌هایی را در اینجا جمع‌آوری کرده‌ایم تا اگر می‌خواهید در موعد مقرر یا روز تولدتان برای خود یا دوستانتان یادگاری بنویسید، ایده‌های متنوعی داشته باشید.

این ایده‌ها برای یادگاری، برای انواع مختلفی از گیرندگانی که ممکن است برایشان نامه می‌نویسید یا سعی می‌کنید روی رسید خود بنویسید، مناسب است. ما نقل قول های یادگاری زیبا برای بهترین دوستان شما، نقل قول های یادگاری خنده دار برای دلقک های کلاس، و انواع عبارات دیگر برای استفاده شما داریم.

+ نوشته شده در  سه شنبه 25 بهمن 1401ساعت 19:18  توسط علی راد  بازدید 1574 برچسب ها: سررسید, خاطره نویسی, یادگاری, سالنامه,

پلنر 1402 چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

در دنیای مدرن امروزی که اکثر شهروندان ذهن مشغولی دارند، فراموشی کارهای روزانه، هفتگی و ماهانه مشکل بزرگی است. برای غلبه بر این مشکل بهتر است برنامه ها را به خاطر بسپارید و در این زمینه خرید یک برنامه ریز خوب و مقرون به صرفه می تواند راه حلی باشد. البته به شرطی که مرتب به برنامه ریز خود مراجعه کنید و برنامه ها و موارد ثبت شده را بررسی کنید تا بتوانید به موقع آنها را انجام دهید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 23 بهمن 1401ساعت 16:54  توسط علی راد  بازدید 104 برچسب ها: پلنر 1402, دفتر برنامه ریزی, پلنر برنامه ریزی, دفتر پلنر برنامه ریزی, ,

بهترین بازی فکری برای افزایش خلاقیت و تمرکز

همه ما از بازی در جمع های خانوادگی خاطرات خوب و شیرینی داریم. شاید باورش سخت باشد، اما تمام مدت زمانی که برای برنده شدن در بازی ذهنی تاس انداختید، در دراز مدت نتیجه داده است. در واقع بازی فکری فقط برای دوران کودکی نیست و فواید بسیاری برای بزرگسالان خلاق دارد و راه را برای ذهنی پویا و خلاق و زندگی شاد هموار می کند.

بازی‌های فکری از زمان مصر باستان برای سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما مزایای آن‌ها تنها در سال‌های اخیر مورد مطالعه قرار گرفته است.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 18 بهمن 1401ساعت 16:57  توسط علی راد  بازدید 218 برچسب ها: بازی فکری, بازی فکری برای خلاقیت, خلاقیت با بازی فکری,س ساخت بازی خلاقانه, بازی برای افزایش خلاقیت بزرگسالان, ,

معرفی لوازم تحریر ضروری محل کار

در کنار کامپیوتر، لپ‌تاپ و سایر وسایل الکترونیکی که این روزها جزء جدانشدنی هر دفتری محسوب می‌شوند، لوازم تحریر بخش عمده‌ای از وسایل مورد نیاز ما را تشکیل می‌دهد. اکثر دفاتر بزرگ دارای یک اتاق یا کمد مخصوص هستند که تمام لوازم تحریر استفاده شده در آن نگهداری می شود و همه می توانند در هر زمان به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. اما در مورد دفاتر کوچک یا خانگی چنین امکانی وجود ندارد و برای راه اندازی آن باید بدانیم کدام لوازم تحریر لازم است. در این مقاله به 8 مورد لوازم تحریر ضروری که برای هر دفتری نیاز است اشاره کردیم.

+ نوشته شده در  سه شنبه 18 بهمن 1401ساعت 16:26  توسط علی راد  بازدید 121 برچسب ها: لوازم تحریر, تجهیزات دفتر کار, لوازم تحریر اداری, نوشت افزار, نوشت افزار اداری,

چهار روش برای تراشیدن مداد

ممکن است در حال خواندن این مطلب باشید و فکر کنید، "مطمئنا فقط یک راه برای تراشیدن مداد وجود دارد؟" - در این صورت، برای باز شدن چشمان خود به دنیای کاملاً جدید آماده شوید!

در غیر این صورت، به احتمال زیاد در حال خواندن این مطلب هستید، زیرا می‌دانید که روش‌های مختلفی برای تراشیدن مداد وجود دارد، و دوست دارید بدانید که کدام یک برای مدادهایی که اغلب استفاده می‌کنید، بهترین کارایی را دارد.

در هر صورت، بیایید نحوه تراشیدن مداد را بررسی کنیم.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 11 بهمن 1401ساعت 18:54  توسط علی راد  بازدید 1640 برچسب ها: لوازم تحریر, مداد, مداد تراش, تراشیدن مداد,

چگونه نوشتن به سلامت روان کمک می‌کند.

نوشتن داروی ذهن شماست. هر زمان که احساس می‌کنید از نظر ذهنی و عاطفی خسته شده‌اید، یادداشت کردن آنچه که آزارتان می‌دهد می‌تواند به شما کمک کند افکارتان را ساختار دهید و آرامش را به ذهنتان بیاورید.

بسیاری از درمانگران توصیه می کنند که برای بهبود سلامت روان خود هر روز برای نوشتن وقت بگذارید. دکتر Mark Rowe MD که در پزشکی سبک زندگی نیز تخصص دارد، می گوید که داشتن یک دفترچه و نوشتن روزانه در آن یکی از عادات افراد موفق است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 11 بهمن 1401ساعت 17:32  توسط علی راد  بازدید 113 برچسب ها: اضطراب,افسردگی, نوشتن, دفتر خاطره, ,

برنامه ریزی با پلنر 1402 برای سال جدید

چگونه یک برنامه روزانه داشته باشیم؟ چگونه برنامه روزانه بنویسیم؟ داشتن برنامه ای برای روزتان به شما کمک می کند زمان خود را به طور موثرتری مدیریت کنید. شما می توانید کارهای بیشتری انجام دهید و کمتر احتمال دارد که فراموش کنید یا حواس خود را پرت کنید. پلنر 1402 برنامه ریزی یکی از بهترین راه ها برای برنامه ریزی در طول سال است.

همه ما برای انجام درست، اصولی و منظم به برنامه ریزی نیاز داریم. اولین قدم برای شروع این مسیر مهم، تهیه پلنر است. حتما می دانید که مسیر موفقیت مسیری طولانی و دشوار است اما با کمک یک دفتر کار مناسب این مسیر را سریعتر و آسانتر طی خواهید کرد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 بهمن 1401ساعت 13:40  توسط علی راد  بازدید 600 برچسب ها: پلنر,پلنر 1402,برنامه ریزی با پلنر,دفتر پلنر, تقویم, تقویم پلنر, پلنر برنامه ریزی, ,

یک دفتر خاطره خوب چه ویژگی دارد؟

سال 101 سال غم انگیزی بود وبنابراین بسیاری از مردم وقتی به فکر یک سال جدید می‌افتند، بارقه‌ای از امید را احساس می‌کنند.

چه راهی بهتر از داشتن یک دفتر خاطرات زیبا برای برنامه ریزی سال جدید؟

در این مقاله، نحوه انتخاب بهترین اندازه و چیدمان دفتر خاطرات را با توجه به سبک زندگی و نیازهای خود به شما آموزش خواهیم داد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 4 بهمن 1401ساعت 17:10  توسط علی راد  بازدید 110 برچسب ها: دفتر خاطره, سررسید, سالنامه, تقویم رومیزی, دفتر خاطره 1402, سررسید 1402, پلنر, دفتر پلنر, پلنر 1402,

نحوه خودکار دست گرفتن، می تواند راز هایی درباره شخصیت تان آشکار کند.

همه ما برای نوشتن از خودکار استفاده می‌کنیم، اما آیا می‌دانستید رفتار شما با قلمتان می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما به دیگران بگوید؟ نحوه تعامل شما با لوازم تحریر می تواند بیش از آنچه فکر می کنید آشکار کند! اینکه چگونه قلم خود را در دست می گیرید، با چه دستی می نویسید، و اگر قلم خود را بجوید، می تواند اطلاعاتی درباره شما به دیگران بدهد.

قلم در دست راست یا چپ دست به چه معناست؟
چپ دست ها 10 تا 15 درصد جمعیت را تشکیل می دهند، اما آیا چپ دست یا راست دست بودن ربطی به شخصیت شما دارد؟ تحقیقات این را نشان می دهد و دانشمندان معتقدند افراد چپ دست با سمت راست مغز خود هماهنگی بیشتری دارند و بالعکس. این بدان معنی است که:

افراد چپ دست: معمولاً هنرمندانه تر، در ورزش مهارت دارند، به راحتی عصبانی می شوند، به راحتی خجالت می کشند، به راحتی می ترسند، شهودی دارند، در بیان احساسات خود بهتر و در تجسم بهتر هستند.
افراد راست دست: معمولا شوخ، مهربان، شاد و منطقی هستند، در ریاضیات و محاسبات بهتر هستند، اما خلاقیت کمتری دارند.
لطفاً به خاطر داشته باشید که موارد فوق در مورد همه افراد چپ یا راست دست صادق نیست و مطمئناً نظر نیست!

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 4 بهمن 1401ساعت 17:12  توسط علی راد  بازدید 1676 برچسب ها: خودکار, مداد, مداد سیاه, لوازم تحریر,